Regulamin
Konferencja PM CONNECT CONF
Edycja 2024
REGULAMIN UDZIAŁU UCZESTNIKÓW
z dnia 30.08.2024
Project Management Institute Poland Chapter Oddział Kujawsko-Pomorskie
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK w Toruniu
I Postanowienia ogólne
- Konferencja PM CONNECT CONF – zwana w dalszej części Regulaminu „konferencją” lub „wydarzeniem” odbędzie się w dniach 25.10.2024 i 26.10.2024 roku na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK w Toruniu, zlokalizowanym przy ul. Gagarina 13a, 87-100 Toruń.
- Organizatorem wydarzenia jest PMI Poland Chapter (PMI Oddział Polski) z siedzibą w Warszawie (02-672), przy ul. Domaniewskiej 47/10, KRS 0000-167-986, NIP 525-227-89-73, REGON 015543424 oraz Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, ul. Gagarina 13a, 87-100 Toruń, zwanymi w dalszej części Regulaminu „Organizatorem”.
- Oficjalny serwis internetowy Konferencji PM CONNECT CONF znajduje się pod adresem: https://pmcc.pmi.org.pl/, a oficjalnym kanałem komunikacji pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem jest adres e-mail: kujawsko-pomorskie@pmi.org.pl.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany prelegentów i programu Konferencji z przyczyn niezależnych od Organizatora.
- Strona internetowa konferencji znajduje się pod adresem https://pmcc.pmi.org.pl/ – w dalszej części Regulaminu nazywaną „stroną internetową wydarzenia”.
II Zasady uczestnictwa
- Podstawą uczestnictwa w konferencji jest zakup biletu dostępnego na stronie internetowej https://pmcc.pmi.org.pl/ poprzez wypełnienie formularza rejestracji oraz uiszczenie opłaty za uczestnictwo do dnia wymienionego w formularzu zgłoszeniowym. Liczy się data zaksięgowania wpłaty na konto Organizatora. Uczestnik ponosi koszty połączenia Internetowego związane z rejestracją na konferencję.
- Uczestnik zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w terminie 3 dni od przesłania formularza (najpóźniej na dzień przed konferencją, tj. 25.10.2024), a w przypadku niedokonania opłaty w tym terminie zgłoszenie będzie anulowane.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu płatności za udział w konferencji, poprzez wskazanie nowego terminu płatności na wystawionej fakturze VAT.
- Organizator w ramach opłaty za uczestnictwo nie zapewnia dojazdu na miejsce wydarzenia ani noclegu.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest zapoznanie się i zaakceptowanie Regulaminu.
- Dozwolone jest fotografowanie, nagrywanie oraz filmowanie tylko za uprzednią pisemną zgodą Organizatora i tylko w miejscach przez niego wskazanych. Wszelkie materiały, nagrania, publikacje, znaki towarowe, handlowe oraz inne treści i dzieła publikowane, prezentowane, retransmitowane, rozpowszechniane w czasie trwania konferencji podlegają i są objęte ochroną prawa autorskiego w rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Korzystanie z nich bez zgody właściciela jest zabronione, chyba że niniejszy Regulamin stanowi inaczej.
- Jeśli Uczestnik zamierza rejestrować, udostępniać i archiwizować treść konferencji, zobowiązany jest do uprzedniego kontaktu z Organizatorem w celu określenia warunków wykorzystania treści konferencji.
- Zgłoszenia uczestnictwa przyjmowane będą do dnia 25.10.2024 lub wyczerpania miejsc.
- Organizator ma prawo do niedopuszczenia uczestnika do udziału w konferencji bez podania przyczyny. W przypadku dokonania opłaty za uczestnictwo Organizator zwróci Uczestnikowi wysokość dokonanej wpłaty w ciągu 7 dni na konto, z którego dokonano wpłaty.
- Uczestnik zawiera umowę uczestnictwa w konferencji z chwilą rejestracji.
III Opłata za uczestnictwo
- Uczestnictwo w konferencji jest odpłatne, a koszt udziału obejmuje uczestnictwo w wykładach i networkingu, materiały konferencyjne i pokonferencyjne, przerwy kawowe oraz lunch.
- Koszt udziału w bloku wykładowym, tj. 26.10.2024, nie obejmuje możliwości uczestnictwa w warsztatach, które odbędą się 25.10.2024. Warsztaty są oddzielnie płatne. Liczba uczestników biorących udział w warsztatach jest ograniczona, a o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.
- Cennik opłat konferencyjnych dostępny jest na stronie internetowej wydarzenia:
- Dla uczestników zarejestrowanych do 30.09.2024 włącznie (Early Bird) cena wynosi 249 PLN brutto za osobę.
- Dla uczestników zarejestrowanych od 01.10.2024 do 25.10.2024 włącznie (Standard) cena wynosi 349 PLN brutto za osobę.
- W celu zakupu biletów grupowych Uczestnik może zwrócić się z zapytaniem za pośrednictwem poczty elektronicznej z Organizatorem.
- Organizator zastrzega sobie prawo do indywidualnego obniżenia kwoty opłaty za uczestnictwo.
- Organizator zastrzega sobie prawo do obniżenia opłaty dla członków PMI PC, partnerów wydarzenia, absolwentów UMK kierunku studiów Project Management oraz do udzielania innych zniżek według swojego uznania.
- Po zarejestrowaniu się poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej wydarzenia oraz po uiszczeniu opłaty za uczestnictwo, Organizator wyśle pod wskazany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail Uczestnika potwierdzenie rejestracji.
- Płatnikiem (adresatem faktury) jest podmiot zamawiający poszczególne usługi związane z uczestnictwem w wydarzeniu. Faktura zostanie wystawiona na zasadach ogólnych do 15 dnia miesiąca po miesiącu, w którym nastąpił zakup.
- Wysokość opłaty konferencyjnej uzależniona jest od daty rejestracji Uczestnika i ewentualnych rabatów udzielonych Uczestnikowi indywidualnemu lub grupom Uczestników. Ostateczna cena jest ustalana przez Organizatora. Bilety Early Birds można zakupić do dnia 30.09.2024. Od dnia 01.10.2024 obowiązuje cena regularna (Standard).
- Rabaty promocyjne i grupowe nie łączą się.
- Niezależnie od uprawnień przyznanych w przepisach obowiązującego prawa, Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w konferencji. Rezygnacja Uczestnika z udziału w Konferencji winna być dokonana w formie pisemnej na adres Organizatora wskazany w pkt. I § 2 lub poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej Organizatora wskazany w pkt. I § 3.
- W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w konferencji Organizator zastrzega sobie prawo do zatrzymania części lub całości opłaty konferencyjnej/za uczestnictwo:
- gdy Organizator otrzyma od Uczestnika oświadczenie o rezygnacji do 30 dnia przed rozpoczęciem konferencji lub wcześniej, Organizator zwróci Uczestnikowi wpłaconą kwotę, zatrzymując odstępne w wysokości 50% wartości całości opłaty, pod warunkiem wcześniejszego otrzymania wpłaty za udział;
- gdy Organizator otrzyma od Uczestnika oświadczenie o rezygnacji pomiędzy 29 a 15 dniem przed rozpoczęciem konferencji, Organizator ma prawo zatrzymać odstępne w wysokości 75% wartości całości opłaty, pod warunkiem wcześniejszego otrzymania wpłaty za udział;
- gdy Organizator otrzyma od Uczestnika oświadczenie o rezygnacji w 14 dniu przed rozpoczęciem konferencji lub później, Organizator ma prawo zatrzymać całą otrzymaną wpłatę;
- każdy przypadek rezygnacji będzie rozpatrywany indywidualnie.
- W przypadku odwołania wydarzenia przez Organizatora wszystkie wpłaty wniesione przez Uczestników zostaną im zwrócone w pełnej wysokości.
- Organizator dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Uczestnik, chyba że Uczestnik wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
IV Odstąpienie od umowy i reklamacje
- Organizator informuje, że Uczestnik będący konsumentem może odstąpić od umowy zawieranej na odległość drogą elektroniczną bez podania przyczyny, przy czym z uwagi na to, że Uczestnik zawiera umowę w której wskazany jest konkretny dzień i miejsce Konferencji PM CONNECT CONF, to zastosowanie znajdzie art. 38 pkt. 12 Ustawy o prawach konsumenta, który stanowi, że w takim przypadku – w związku z poinformowaniem Uczestnika – prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania powodu nie przysługuje.
- Wszelkie reklamacje Uczestników Konferencji PM CONNECT CONF wobec Organizatora powinny być zgłaszane drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej Organizatora wskazany w pkt. I § 3. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, przedmiot reklamacji, okoliczności uzasadniające reklamację. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Organizatora nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Decyzja dotycząca reklamacji zostanie przekazana Uczestnikowi na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej.
V Formy płatności
- Akceptowane formy płatności to płatność online przetwarzana za pośrednictwem platformy Ticketbutler.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za prawidłową obsługę płatności przez operatorów tych płatności: Przelewy24, BLIK oraz akceptantów kart kredytowych.
- W przypadku biletu grupowego lub w sytacjach wyjątkowych płatność przelewem na wskazane przez Organizatora konto (PMI Poland Chapter, Ul. Domaniewska 47/10 02-672 Warszawa). Numer konta zostanie wskazany w mailu potwierdzającym rejestrację i/lub na fakturze. Wymagany jest uprzedni, bezpośredni kontakt z Organizatorem w celu omówienia szczegółów płatności. Z Organizatorem należy kontaktować się za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej Organizatora wskazanego w pkt. I § 3.
VI Bezpieczeństwo
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione, zgubione lub skradzione podczas konferencji.
- Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia na terenie obiektu, w którym odbywać się będzie konferencja.
VII Przetwarzanie danych osobowych
- Administratorem danych jest Organizator, czyli Stowarzyszenie PMI Poland Chapter (PMI Oddział Polski), z siedzibą w Warszawie (02-672), przy ul. Domaniewskiej 47/10, KRS 0000167986, NIP 525-227-89-73, REGON 015543424.
- Dane kontaktowe administratora danych: biuro@pmi.org.pl, +48 530 700 457.
- W związku z przetwarzaniem danych przysługują następujące prawa:
- cofnięcia zgody – jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody,
- dostępu do danych – informacji o tym, jakie dane i w jakim celu są przetwarzane,
- sprostowania, zmiany, uaktualnienia danych,
- żądania usunięcia danych,
- żądania ograniczenia przechowywania danych,
- wniesienia sprzeciwu,
- przeniesienia danych,
- wniesienia skargi do organu nadzoru.
- Szczegółowe zasady dotyczące zbierania i przetwarzana danych Uczestników Konferencji, opisane są w Polityce Prywatności: http://pmi.org.pl/polityka-prywatnosci.
VIII.1. Dane pozyskiwane w celu realizacji konferencji
- W zakresie danych, których podanie jest obowiązkowe w formularzu:
- podstawą przetwarzania będzie wykonanie umowy zawartej pomiędzy Organizatorem a Uczestnikiem i realizacja prawnie uzasadnionych celów administratora, a więc realizacja celów statutowych Stowarzyszenia, tj. promowanie profesjonalizmu w zarządzaniu projektami w biznesie, organizacjach i ośrodkach akademickich oraz wspieranie, przyjmowania i rozpowszechniania w Polsce najlepszych praktyk zarządzania projektami, oraz pobudzanie świadomości społeczeństwa w tej dziedzinie,
- dane będą udostępniane osobom zaangażowanym w organizację wydarzenia i przetwarzane do zakończenia czynności związanych z rozliczeniem wydarzenia. Organizator może przekazać dane osobowe podwykonawcom Organizatora (np. dostawcy oprogramowania, firmy zajmujące się profesjonalnym drukiem identyfikatorów) na zlecenie PMI Poland Chapter w celach związanych z realizacją Wydarzenia. Dane osobowe Uczestnika zawarte w formularzu zgłoszenia udziału w Wydarzeniu zebrane przez Organizatora przetwarzane są w celu przeprowadzenia Wydarzenia zgodnie z postanowieniami Regulaminu, w tym stworzenia listy Uczestników.
- W zakresie danych, których podanie jest dobrowolne w formularzu:
- podstawą przetwarzania będzie wyrażona zgoda, dokonana poprzez podanie określonych danych w polach formularza,
- dane będą udostępniane osobom zaangażowanym w organizację wydarzenia oraz dostawcom oprogramowania na zlecenie PMI Poland Chapter i będą przetwarzane do zakończenia czynności związanych z realizacją wydarzenia, chyba że wcześniej zgoda zostanie cofnięta.
- Dane podawane na potrzeby wystawienia faktur:
- przetwarzane będą na podstawie wykonania umowy zawartej pomiędzy Organizatorem a Uczestnikiem, realizacją celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora i wypełnienia obowiązku ciążącego na administratorze, wynikających z roszczeń związanych z realizacją umowy i obowiązków księgowych i rozliczeniowych wynikających z obowiązujących przepisów prawnych,
- przechowywane będą przez czas wymagany przez obowiązujące przepisy, a udostępniane w zakresie niezbędnym, procesorom, jak np. księgowości oraz dostawcom oprogramowania na zlecenie PMI Poland Chapter.
- Dane rejestrowane i udostępniane w formie zdjęć i nagrań wideo:
- przetwarzane będą na podstawie realizacji prawnie uzasadnionych celów administratora oraz wykonania umowy, a więc realizacji celów statutowych Stowarzyszenia, tj. promowania profesjonalizmu w zarządzaniu projektami w biznesie, organizacjach i ośrodkach akademickich oraz wspierania, przyjmowania i rozpowszechniania w Polsce najlepszych praktyk zarządzania projektami, oraz pobudzania świadomości społeczeństwa w tej dziedzinie,
- dane będą udostępniane osobom zaangażowanym w organizację wydarzenia oraz zajmującym się profesjonalnym nagrywaniem, fotografowaniem i obróbką materiałów.
VIII.2. Dane pozyskiwane w celach marketingowych i handlowych
- Dane, w których wyrażono zgodę na cele marketingowe lub handlowe:
- przetwarzane będą na podstawie wyrażonej zgody w formularzu,
- przechowywane będą do czasu cofnięcia zgody,
- przekazywane będą podmiotom wskazanym w składanych oświadczeniach.
IX Informacje o partnerach i sponsorach
- Partnerzy oraz Sponsorzy mogą prowadzić działania marketingowe podczas sesji i warsztatów, pod warunkiem, że Uczestnicy są o tym poinformowani, a pomieszczenia wykładowe przeznaczone na te działania są wyraźnie oznaczone.
- Partnerzy oraz Sponsorzy są poinformowani przez Organizatora, iż nie mogą prowadzić działań marketingowych wobec Uczestników konferencji, które są nieetyczne lub naruszają normy prawne i obyczajowe.
X Postanowienia końcowe
- Wydarzenie może być nagrywane i fotografowane przez Organizatora.
- Udział w konferencji jest równoznaczny z przeniesieniem na Organizatora autorskich praw majątkowych do nagrań i zdjęć oraz z wyrażeniem zgody na komercyjne ich wykorzystanie w przypadku:
- gdy Uczestnik zostanie sfilmowany lub sfotografowany na terenie obiektu,
- gdy uczestnik dobrowolnie wyrazi zgodę na udzielenie wywiadu przed kamerą, bądź pozowanie do zdjęcia.
- Przetwarzanie danych podczas wydarzenia, w tym poprzez udostępnianie nagrań i zdjęć jest zgodne z przepisami ochrony danych osobowych.
- Wszelkie kwestie sporne dotyczące organizacji zapisów rozstrzyga lider oddziału PMI PC Kujawsko-Pomorskie maciej.koszykowski@pmi.org.pl, a dotyczące realizacji umowy sąd powszechny.
- Wszelkie spory będą rozstrzygane w przypadku Uczestników będących konsumentami przez właściwy sąd powszechny, przy czym konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności może on:
- złożyć wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej,
- złożyć wniosek o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między konsumentem, a Usługodawcą do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej,
- skorzystać z pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
- Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w konferencji i obowiązują wszystkich Uczestników.
- Organizator ma prawo do zmiany miejsca i terminu konferencji, o czym Uczestnicy zostaną powiadomieni e-mailowo.
- Organizator ma prawo do zmian w niniejszym Regulaminie, o których Uczestnicy zostaną powiadomieni e-mailowo.
- Regulamin wchodzi w życie 01.09.2024.
ZGODA NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU
Akceptacja regulaminu jest równoważna z wyrażeniem zgody na wykorzystanie wizerunku:
Ja, uczestnik Konferencji PM CONNECT CONF 2024 na podstawie art. 81 ust. 1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 kwietnia 1994 r. (Dz. U. Dz.U.2022.2509 t.j.) oraz art. 6 ust. 1 lit. a) RODO wyrażam zgodę na utrwalanie, publiczne wykorzystanie i rozpowszechnianie mojego wizerunku w formie ujęć zdjęciowych i video przez:
-
Project Management Institute Poland Chapter (PMI Oddział Polski) z siedzibą w Warszawie (02-672), przy ul. Domaniewskiej 47/10, KRS 0000167986, NIP 525-227-89-73, REGON 015543424 oraz
-
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, ul. Gagarina 13a, 87-100 Toruń, NIP 879-017-72-91, REGON 000001324,
utrwalonych na rzecz Konferencji PM CONNECT CONF 2024 na potrzeby komunikacji promującej działania Project Management Institute Poland Chapter i Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz promocji wydarzenia, tj. Konferencji PM CONNECT CONF 2024 w PMI Poland Chapter. Zgoda obejmuje również dokonywanie obróbki, opracowań, powielanie i publikowanie wykonanych ujęć zdjęciowych, na następujących polach eksploatacji:
1. wprowadzenie utworu do pamięci komputera i sieci multimedialnych, Internetu, jak również przesyłanie utworu w ramach ww. sieci;
2. utrwalanie/zwielokrotnianie/rozpowszechnianie utworu bez ograniczeń ilościowych, dowolną techniką i metodą, w tym formie analogowej lub cyfrowej, w celu umieszczenia zdjęć w mediach elektronicznych (w tym w social mediach) i papierowych oraz w materiałach promocyjnych, marketingowych oraz w innych materiałach, dokumentach, ulotkach, oraz korespondencji stworzonych lub rozpowszechnianych przez Project Management Institute Poland Chapter niezależnie od nośnika i formy zapisu tych materiałów (tj. w formie publikacji papierowej, jak i elektronicznej), w tym szczególności w ramach strony internetowej https://pmcc.pmi.org.pl.
Oświadczam, że niniejsza zgoda do ww. celów następuje bez ograniczeń terytorialnych na okres nieograniczony. Jestem świadoma/y, że przysługuje mi prawo do odwołania mojej zgody.
Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, oraz, że zapoznałem/am się z powyższą treścią i jest dla mnie zrozumiała. Złożone przeze mnie oświadczenie jest dobrowolne.
Jednocześnie oświadczam, że zostałam/zostałem poinformowana/y o zasadach przetwarzania przez administratora danych oraz o przysługujących mi uprawnieniach. Wiem, że:
1. Zgodę mogę wycofać w dowolnym momencie wysyłając wiadomość drogą mailową zawierającą stosowne żądanie, wraz z imieniem i nazwiskiem, na adres wydarzenia@pmi.org.pl.
2. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
3. Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne do upublicznienia wizerunku.
4. Dane osobowe mogą być udostępniane sponsorom projektów, w których zostanie wykorzystany utrwalony wizerunek, do celów kontroli finansowej tych projektów, na podstawie uzasadnionych prawnie interesów Stowarzyszenia (PMI) oraz sponsorów, związanych z potrzebą kontroli sposobu wydatkowania środków finansowych.
5. Mam prawo żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo przenoszenia danych. Dopuszczalność korzystania z poszczególnych praw zależy od podstawy prawnej konkretnego przetwarzania.
6. Mam prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.